{"Page":{"HomePage":99,"Search":2,"Account":{"Home":892,"Login":137,"ForgotPassword":133,"Wishlist":896,"OrderHistory":893,"Edit":895,"Register":124,"Shoppingbasket":541},"Basket":{"ShoppingBasket":121,"CheckoutOrder":123,"Payment":128,"OrderReady":140,"BasketMailPageID":623,"BasketMailReturnPageID":624},"CallBack":911,"CustomerService":113,"Newsletter":{"Subscribe":240},"Guarantees":1746,"Brands":1840},"Text":{"Account":{"NoAccount":6},"Basket":{"BasketMailLinkTextID":42,"BasketMailLinkGeneratedTextID":43},"Cookie":76,"checkout.comment.info":78},"Settings":[],"PageLocations":{"HomePage":"\/home\/","Home":"\/mijn-geerdink\/","Login":"\/account\/","ForgotPassword":"\/account\/wachtwoord-vergeten\/","Wishlist":"\/mijn-geerdink\/verlanglijstje\/","OrderHistory":"\/mijn-geerdink\/bestellingen\/","Edit":"\/mijn-geerdink\/gegevens-wijzigen\/","Register":"\/account\/registreren\/","Shoppingbasket":"\/account\/winkelwagen\/","ShoppingBasket":"\/winkelwagen\/","CheckoutOrder":"\/bestellen\/","Payment":"\/bestellen\/afrekenen\/","OrderReady":"\/bestellen\/gereed\/","BasketMailPageID":"\/winkelwagen\/versturen\/","BasketMailReturnPageID":"\/winkelwagen\/verstuurd\/","CallBack":"\/bel-terug\/","CustomerService":"\/klantenservice\/","Subscribe":"\/nieuwsbrief\/","Guarantees":"\/5-jaar-garantie-festool\/","Brands":"\/merken\/"}}

Wij verzenden met PostNL en Tielbeke Transport 

In de meeste gevallen verzenden wij uw bestelling vanuit onze eigen locatie met PostNL.

In bepaalde gevallen kunnen wij ervoor kiezen om direct vanuit een ander magazijn te leveren en deze met Tielbeke Transport te verzenden. In dit geval nemen wij telefonisch contact met u op voor het inplannen van een afleverdag. 


Ontvang ik bericht wanneer mijn bestelling is verzonden?

Pakket met PostNL

Ja, zodra wij uw pakket aanmelden bij PostNL ontvangt u automatisch aan het einde van de dag een email met daarin de Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. In de meeste gevallen zal binnen Nederland de volgende werkdag uw pakket worden aangeboden. Voor België is dit in de meeste gevallen ook de volgende werkdag, maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. Voor overige landen binnen de EU kan de levertijd oplopen tot ca. 3-5 werkdagen.

Pakket Met Tielbeke Transport

Ja, u ontvangt van Tielbeke een email met het verwachte bezorgmoment.

Briefpost PostNL

Ja, zodra wij uw pakket verzenden als briefpost ontvangt u hiervan een apart bericht per email. Het pakket kunt u echter niet volgen met Track & Trace!


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de eerste bezorgpoging?

De bezorger van PostNL laat een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

Klik hier voor uitleg in geval u niet thuis bent.


Tweede bezorgpoging

Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. 

U heeft twee weken de tijd om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

Klik hier voor meer informatie


Burenbezorging

Wij maken standaard geen gebruik van de PostNL burenbezorging. Mocht u toch een bezorging bij de buren willen dan verzoeken wij u om dit tijdens uw bestelling  als opmerking toe te voegen aan uw bestelling.


Bezorging achter de schutting o.i.d.

Regelmatig ontvangen wij een verzoek om het pakket achter te laten in een tuinhuisje, achter de schutting, in de container, onder de heg, carport of bij de buren twee straten verderop.

Dit is dus niet mogelijk!

In veel gevallen gaat het om pakketten met een aanzienlijke waarde die wij niet zomaar ergens onbeheerd achter kunnen laten en waarvoor getekend dient te worden.


Vragen over uw bezorging?

Wanneer u een email heeft ontvangen met daarin een Track & Trace dan verzoeken wij u om eerst deze te raadplegen.

Geeft de Track & Trace code geen antwoord op uw vraag dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Wij verzoeken u vriendelijk om het ordernummer bij de hand te houden.

Tel.0314 820216


Afhalen van uw bestelling

Wanneer u heeft gekozen voor afhalen in de winkel dan ontvangt u van ons bericht wanneer uw bestelling klaar staat en af kunt halen.

Er is een mogelijkheid om uw bestelling vooraf via de webshop te betalen maar u kunt uiteraard ook in de winkel afrekenen. Dit kan a' contant maar ook met PIN.

Mochten er nog vragen zijn over de artikelen die u heeft besteld dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.

Er is bij ons geen verschil in prijs voor afhalen in de winkel of bezorging aan huis.


 

Website: JDI
{"orderlines":[],"amountOfProducts":0,"deliveryMethodId":1,"countryId":null,"requiredForFreeShipping":100,"shippingCosts":0,"paymentcosts":0,"subtotal":0,"vat":0,"originalVat":0,"total":0,"paymentmethods":[],"userArray":["dfs","DSafsdfsa"],"comment":null,"commentline_1":null,"commentline_2":null,"paymentmethod":null,"generalConditionsAccepted":false}

Winkelwagen

Uw winkelwagen is nog leeg
Totaal incl. 21% BTW
Bewerk winkelwagen afrekenen

Inloggen

U heeft geen e-mailadres ingevuld U heeft een ongeldig e-mailadres ingevuld U heeft een ongeldig e-mailadres ingevuld
U heeft geen wachtwoord ingevuld U heeft een ongeldig wachtwoord ingevuld U heeft een te lang wachtwoord ingevuld.
Wachtwoord vergeten

Nog geen account?

Nieuw account aanmaken